17. 6. 2024

Objevujte kouzlo Prahy v rytmu staletí

Na těch nejikoničtějších místech Prahy se v průběhu loňského léta natáčel spot pro marketingové kampaně Prague City Tourism. Jeho cílem je prostřednictvím pražských umělců představit českou metropoli jako nespoutané město s bohémskou duší.

Svobodný a nekonvenční životní styl Pražanů je zde manifestován tancem a radostí z něj. Nový spot rovněž vzdává hold breakdance, který bude mít na blížící se olympiádě v Paříži svoji premiéru coby nový olympijský sport. Hlavní tváří kampaně je talentovaný tanečník Kristián Mensa, režie spotu se ujal Luboš Rezler a hudby se mistrovsky zhostili Michal Pelant a zpěvačka Charlie One.

Prostředí, v nichž taneční kreace probíhají, jsou ta nejikoničtější, jaká si lze v Praze jenom představit. Prim mezi nimi hraje perla pražské historické architektury a nejnavštěvovanější česká památka Pražský hrad, největší dosud obývaný hradní komplex na světě. Ve spotu je zastoupen jednak Starým královským palácem a dále dvěma sakrálními stavbami: Katedrálou sv. Víta, Václava a Vojtěcha a bazilikou sv. Jiří.

 

 

Také další místa, do nichž je taneční projev zasazen, reprezentují vrcholné historické a architektonické dědictví Prahy – jsou jimi např. Barokní knihovna v Klementinu, jeden z nejkrásnějších knihovních sálů na světě, novorenesanční historická budova Národního divadla a brutalistní Nová scéna.

Na celý spot se můžeme podívat zde:

Objevujte i vy kouzlo Prahy v rytmu staletí.

Přijeďte a buďte v Praze jako doma.